Moottorikelkka huolto Kalajoki

Northern Sledpartsilta löydät laadukkaan moottorikelkka huollon Kalajoella Lynx-, Ski-Doo, Polaris, Yamaha ja Arctic Cat moottorikelkoille. Kun huollatat moottorikelkkasi meillä, voit olla varma että se on huollettu kuin huoltaisimme oman moottorikelkkamme. Intohimo moottorikelkkailuun näkyy ja tuntuu myös kaikissa huoltotöissämme.

Moottorikelkka huolto kaikille yleisimmille merkeille

Huollamme Lynx-, Ski-Doo-, Polaris, Yamaha ja Arctic Cat moottorikelkat vankalla ammattitaidolla ja kokemuksella, oli kyseessä sitten perinteinen kausihuolto tai mikä tahansa muu kelkan huolto- tai korjaus aina voimansiirron huolloista sähkötöihin ja moottorin korjauksiin.

Uusien varaosien lisäksi kelkkasi huollossa voidaan käyttää myös purkuosia, jotka ovat alkuperäisiä varaosia. 

Erikoisosaamistamme ovat Lynx ja Ski-Doo Lynx-moottorikelkoissa ovat erityisesti Rotax-moottorin, PPS-, R-motion-, T-motion-alustojen, TRA-kytkimien, sekä QRS- ja Team-variaattoreiden huolto- ja korjaustyöt. 

Varaa moottorikelkka huolto

Moottorikelkan kausihuolto

Kausihuolto on hyvä tehdä moottorikelkalle aina ainakin ennen kelkkakauden alkua, jotta voidaan varmistaa moottorikelkan toimivuus kelkkakauden aikana ja ehkäistä yllättäviä rikkoutumisia sekä kalliimpia korjauksia. 

Premium-paketti 349 € (Suosituin)

Suosituin moottorikelkan kausihuolto-pakettimme on Premium-paketti, joka on monipuolinen ja kaiken kattava paketti moottorikelkkamerkistäsi riippumatta. Täydellinen valinta ennen kelkkakauden alkua. Premium-paketti sisältää: 

  • Alustan, jousituksen, liukumuovien, ohjainrautojen ym. tarkistus 
  • Alustan ruuvien kiinnityksen tarkistus
  • Ajovalojen, kädenlämmittimien, hallintalaitteiden ym. toiminnan testaus
  • Imukurkkujen tarkistus
  • Jarrupalojen, -levyjen ja -nesteen tarkastus
  • Jäähdytysnesteen tarkistus ja lisäys
  • Ketjukotelon ja vaihteistoöljyn vaihto
  • Ketjun kireyden säätö
  • Kytkimen ja variaattorin puhdistus ja säätö
  • Moottorin tuennan tarkastus
  • Pakoaukon säätöventtiilien toiminnan puhdistus ja kalibrointi
  • Rajoitinhihnan tarkistus ja vaihto tarvittaessa
  • Telamaton kireyden säätö ja linjaus
  • Voitelukohteiden rasvaus
  • Vikamuistin luku ja huoltovälin nollaus
  • Toiminnan testaus ja koeajo

Varaa kausihuolto

BRP-testeri apuna vikojen selvittämisessä

BRP Buds -vikakoodinlukija auttaa vianetsinnässä, sillä sen avulla pystymme paikantamaan vian. Vikakoodinlukijalla näemme moottorikelkan viimeiset minuutit ennen hajoamista, vaikka moottorikelkka ei käynnistyisi. 

Vikakoodinlukijalla voidaan vikakoodien luvun lisäksi nähdä ajoneuvon historiaa, tehdä ohjelmointeja, koodata ohjainlaitteita ja mittaristoja. Myös mm. öljypumpun ilmaus, tps-antureiden ja rave-venttiilien kalibrointi, sekä sisäänajo -moodin asettaminen onnistuvat BRP-testerillämme kaikkiin BRP-laitteisiin.

Vikakoodinlukija toimii kaikkiin BRP-laitteisiin, mukaan lukien Lynx- ja Ski-Doo moottorikelkat, Sea-Doo vesijetit ja Can-am mönkijät, joten autamme myös niiden kanssa mielellämme. 

BRP-testerillä tehtävät työt on mahdollista tilata lisäpalveluna myös suoraan BRP-laitteen luo, jolloin sinun ei tarvitse kuljettaa moottorikelkkaa, mönkijää tai vesijettiä. 

BRP-testerillä tehty vikakoodinluku 35€ ja muut työt (esim. kalibrointi) alk. 60€/h. 

Varaa vikakoodinluku tai muu BRP-testerillä tehtävä työ

Mitä saat kun huollat moottorikelkkasi Northern Sledpartsilla?

  • Helppo ja nopea ajanvaraus. Helpon ajanvarauksen soittamalla, WhatsAppilla tai yhteydenottolomakkeen kautta.
  • Mahdollisuuden varata kelkan kuljetuspalvelu moottorikelkan huollon yhteyteen. Noudamme ja palautamme moottorikelkan kotiisi, joten sinun ei tarvitse miettiä kelkan kuljettamista.
  • Mahdollisuuden käyttää moottorikelkan purkuosia uusien Lynx-, Ski-Doo Polaris-, Yamaha ja Arctic Cat varaosien lisäksi, kun toiveena on alkuperäiset varaosat tai edullisempi huoltohinta.
  • Tiedon mitä maksat ja mistä maksat. Kerromme sinulle kustannusarvion kelkkasi huollosta etukäteen, joten vältyt yllätyksiltä maksun yhteydessä. 
  • Tarvittavista lisätöistä keskustelemme aina kanssasi etukäteen ja sovimme niiden suorittamisesta yhdessä.
  • Ammattimaisen ja laadukkaan huollon. Kelkkasi huoltaa yli 10 vuotta kelkkailua harrastanut ja moottorikelkkoja huoltanut ammattilainen, jonka käsissä korjautuvat viat kuin viat.
  • Välitämme kelkasta kuin omastamme. Ilmoitamme sinulle muista mahdollisista huollon aikana havaituista puutteista ja annamme niistä korjausehdotuksen. Näin tiedät että kelkkasi on varmasti toimiva ja kunnossa myös jatkossa.
  • Tuen huollon aikana ja sen jälkeen. Mahdollisuuden kysyä mitä tahansa kelkan huoltoon ja ylläpitoon liittyviä, sinua askarruttavia kysymyksiä ja neuvoja jatkoa ajatellen.

Suosituimmat haut

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 15.10.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Northern Sledparts, Markus Roukala, markusroukala@northernsledparts.com, 04578326628 .

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Klarna Checkout

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. 

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Northern Sledpartsin yleiset ehdot. 

Paytrail

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla:
Pivon käyttöehdot

MobilePay

Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla:

MobilePayn ehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Apple Pay

Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla:
Apple Payn käyttöehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley, Jousto ja AfterPay. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley

Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: walley.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com

OP Lasku

OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi

AfterPay

Lue lisää: afterpay.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Northern Sledparts, Markus Roukala markusroukala@northernsledparts.com

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Sähkö- ja viritysosilla ei ole vaihto-, eikä palautusoikeutta. Asiakas vastaa ensisijaisesti vaihdosta ja palautuksesta aiheutuneista kuluista, kuten toimitusmaksuista. 

Pakkaa tuote ja kaikki siihen kuuluvat osat huolellisesti. Mieluiten sitä pakkausta, jossa tuote on sinulle toimitettu. Asiakas vastaa palautettavan tuotteen vahingoittumisesta, jos tuotetta ei ole pakattu asianmukaisesti. 

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi sekä pankkitilinumerosi IBAN-muodossa
• palautuksen syy (vapaaehtoinen) 
• kopio Northern Sledpartsin tilausvahvistuksesta/laskusta

Jos haluat vaihtaa tuotteen, lisää myös uuden vaihdettavan tuotteen nimi ja tuotenumero. Tuotteen vaihdosta olemme sinuun yhteydessä.  

      Palautusosoite:
      Northern Sledparts, Kokkolantie 1425, 85180 Rahja. 

      puh. 04578326628

      Sähköposti: markusroukala@northernsledparts.com

      Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. 14 vrk lasketaan siitä päivästä, kun tilaus saapuu asiakkaalle. 

      Reklamaatio 

      Asiakkaan on ilmoitettava virheestä viivytyksettä Northern Sledpartsille. Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostosta ja ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Kuluttajasuojalain mukaisesti asiakkaan on ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.

      Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen markusroukala@northernsledparts.com. 

      Lunastamaton paketti

      Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset. 

      Ongelmatilanteet

      Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

      Suodata tuotteita